COVID-19!
A pandémia miatt a földhivatalok működése eltérő. Személyes ügyfélfogadás csak telefonon, előre egyeztetett időpontban lehetséges, ezért az ügyintézési idő jelenősen megnőhet. Budapesten a beadott kérelmek átfutási ideje jelentősen megnőttek. Kérjük ezt vegyék figyelembe és szolgáltatásokat időben rendeljék meg.

Új társasházak alapításához és meglévő társasházak alapító okiratának módosításához földmérő által készített digitális alaprajzokat szükséges benyújtani a földhivatalba.

A földmérő által készített alaprajzot a földhivatal megvizsgálja és záradékolva visszaküldi. Ezt követően nyújthatja be a megbízott ügyvéd a teljes dokumentációt a földhivatalba átvezetésre.

Új társasház alapításakor a teljes épület összes szintjét, módosításakor pedig csak a változással érintett szint alaprajzát kell földmérővel felméretni.

 Mi az Ön teendője? 

    • Keressen meg minket és kérjen előzetes árajánlatot.
    • Ezt követően felvesszük Önnel a kapcsolatot, kollégánk egyezteti a megbízás pontos részleteit.
    • Előre megbeszélt időpontban adja át kollégánknak a rendelkezésére álló alaprajzokat, terveket.
    • A felmérés időpontjában, tegye lehetővé kollégánknak a bejutást az épületbe.

Folyamat: 

  1. Vegye fel velünk a kapcsolatot!
    Kérjük, készítse elő az ingatlan helyrajzi számát. Kollégánk egyeztet Önnel egy megfelelő időpontot, amikor a kérdéses társasház minden alapító okiratba bevonni kívánt helységét felmérheti.Személyes megbeszélés alkalmával egyeztetjük az elvégezendő feladatokat, átnézzük a már rendelkezésre álló dokumentumokat.

    Alapító okirat módosításakor csak a módosult szintet kell elkészíteni! TIPP 

  2. Előzetesen megbeszélt időpontban kollégáink felmérik az épületet
    A rendelkezésre álló digitális rajzi állományok esetén is, a helyszíni felmérésre, ellenőrzésre minden esetben szükség van.
  3. Kollégánk elkészíti a szükséges dokumentumokat
    A dokumentációt a társasházi alaprajzok esetében digitális formában és legalább hat példányban papír alapon kinyomtatva kell benyújtani az illetékes Kormányhivatal Földhivatali Osztályára.
  4. Földhivatali vizsgálat
    A földhivatal a dokumentumokat megvizsgálja és azok megfelelőségét pecséttel igazolja az alaprajzokon. Ezt követően a megvizsgált anyagot visszaküldi a földmérőnek.
  5. Dokumentáció átadás
    A jóváhagyott papír-alaprajzokat és digitális dokumentációt átadjuk Önnek.
    Ezt követően az eljáró ügyvéd az új vagy módosított alapító okiratot a záradékolt rajzaink alapján elkészítheti és a földhivatalba benyújthatja.

A társasházi alaprajz-készítés munkadíja:

A társasházi alaprajz készítésének  bruttó 60.000 Forint/önálló ingatlan munkadíjjal számolhat, ami tartalmazza a kiszállás-, a földhivatali adatok- és a záradékolás díját is.

A feltüntetett árak tájékoztató jellegűek, de a kialakítandó önálló ingatlanok számától függően kedvezmény adunk.

A hirdetés nem minősül ajánlattételnek. Kérje egyedi árajánlatunkat!

Megrendelő

A munkákra írásos megrendelő megléte szükséges

Letöltés

Árajánlat kérés